Sposoby i koszt dostawy
KOSZT DOSTAWY W POLSCE
W przypadku dokonania przedpłaty na nasze konto, koszt dostawy wynosi:
12 zł - Kurier InPost
18,99 zł - Kurier UPS
13,99 zł - Punkty odbioru UPS Access Point
12 zł - Paczkomaty InPost
7,99 Orlen Paczka
W przypadku wyboru płatności za pobraniem koszt dostawy wynosi:
16 zł - Kurier InPost
19,99 zł - Kurier UPS
16 zł - Paczkomaty InPost
16,99 zł - Punkty odbioru UPS Access Point
DARMOWA DOSTAWA
Jeżeli wartość zamówienia przekracza 199 zł to wysyłka jest bezpłatna. Obowiązuje wyłącznie w przypadku dostaw krajowych.
KOSZT DOSTAWY DO KRAJÓW UNII EUROPEJSKIEJ
Przesyłki zagraniczne realizujemy wyłącznie do wybranych krajów UE za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS oraz DHL. Poniżej znajdą Państwo cennik przesyłek z zależności od lokalizacji kraju.
Niemcy, Czechy, Wielka Brytania, Rumunia, Węgry, Austria - 45 zł
Francja, Włochy, Holandia, Hiszpania, Litwa, Belgia, Słowacja, Irlandia, Łotwa, Portugalia, Bułgaria, Słowenia, Luksemburg, Estonia - 55 zł
Grecja, Chorwacja, Dania, Finlandia, Szwecja - 79 zł,
CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA I DOSTAWY
Zamówienia złożone i opłacone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia i zazwyczaj są dostarczane przez kuriera następnego (roboczego) dnia.
Odbieraj paczki w punktach UPS Acces Point
PYTANIA I ODPOWIEDZI
Jak mogę skontaktować się z kurierem?
Aby skontaktować się z kurierem, należy zadzwonić do biura obsługi klienta firmy kurierskiej. Do kontaktu z kurierem niezbędny będzie numer przesyłki, który otrzymasz od nas na skrzynkę e-mail.
Paczkomaty InPost: telefony stacjonarne: +48 801 400 100 telefony komórkowe: +48 722 444 000
UPS: +48 22 489 48 77
Czy mogę śledzić moją przesyłkę?
Firma UPS oraz Inpost oferuje możliwość śledzenia przesyłki, dzięki czemu możesz sprawdzić, gdzie aktualnie znajduje się Twoja paczka. Aby sprawdzić lokalizację przesyłki, wystarczy podać numer paczki w odpowiednim okienku na stronie UPS lub Paczkomatów.
Gdzie znajdę numer mojej przesyłki?
Przyślemy Ci go mailem po nadaniu paczki, jak również otrzymasz odpowiednie powiadomienia e-mail i SMS od firm kurierskich. W każdej chwili możesz także sprawdzić go w historii zamówień, po zalogowaniu się na swoje konto.
Kurier nie zastał mnie w domu, jak mam odebrać przesyłkę?
Przesyłkę możesz śledzić w każdym momencie, jak również zarządzać nią. Możesz samodzielnie przekierować przesyłkę i odebrać w najbliższym punkcie odbioru UPS. Niezbędne informacje nt. przekierowania przesyłki otrzymasz na adres e-mail od firmy kurierskiej.