Sposoby i koszt dostawy

KOSZT DOSTAWY W POLSCE

W przypadku dokonania przedpłaty na nasze konto, koszt dostawy wynosi:

 

10 zł - Kurier DHL

10 zł - Punkty odbioru DHL Parcell

11 zł - Paczkomaty InPost

 

W przypadku wyboru płatności za pobraniem koszt dostawy wynosi:

16 zł - Kurier DHL

 

DARMOWA DOSTAWA

Jeżeli wartość zamówienia przekracza 500 zł to wysyłka jest bezpłatna. Obowiązuje wyłącznie w przypadku dostaw krajowych.

 

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA I DOSTAWY

Zamówienia złożone i opłacone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia i zazwyczaj są dostarczane przez kuriera następnego (roboczego) dnia.

 

Sposoby dostawy laplander

 

Odbieraj paczki w punktach DHL Parcel!

Punkty odbioru DHL

ZNAJDŹ PUNKTY ODBIORU DHL

 

KOSZT DOSTAWY DO KRAJÓW UNII EUROPEJSKIEJ

Przesyłki zagraniczne realizujemy wyłącznie do krajów UE za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL. Poniżej znajdą Państwo cennik przesyłek z zależności od lokalizacji kraju.

  • Niemcy, Słowacja, Czechy - 49 zł
  • Austria, Belgia, Holandia, Litwa, Luksemburg, Słowenia, Węgry - 59 zł
  • Chorwacja, Dania, Estonia, Finlandia, Łotwa, Szwecja, Wielka Brytania - 69 zł,
  • Bułgaria, Francja, Hiszpania, Irlandia, Monako, Portugalia, Rumunia, Włochy - 79 zł

 

PYTANIA I ODPOWIEDZI

Jak mogę skontaktować się z kurierem?

Aby skontaktować się z kurierem, należy zadzwonić do biura obsługi klienta firmy kurierskiej. Do kontaktu z kurierem niezbędny będzie numer przesyłki, który otrzymasz od nas na skrzynkę e-mail.

DHL+ 48 426 345 345

Paczkomaty InPost: telefony stacjonarne: +48 801 400 100 telefony komórkowe: +48 722 444 000

Czy mogę śledzić moją przesyłkę?

Firma DHL oraz Inpost oferuje możliwość śledzenia przesyłki, dzięki czemu możesz sprawdzić, gdzie aktualnie znajduje się Twoja paczka. Aby sprawdzić lokalizację przesyłki, wystarczy podać numer paczki w odpowiednim okienku na stronie DHL lub Paczkomatów.

Gdzie znajdę numer mojej przesyłki?

Przyślemy Ci go mailem po nadaniu paczki, jak również otrzymasz odpowiednie powiadomienia e-mail i SMS od firm kurierskich. W każdej chwili możesz także sprawdzić go w historii zamówień, po zalogowaniu się na swoje konto.

Kurier nie zastał mnie w domu, jak mam odebrać przesyłkę?

Przesyłkę możesz śledzić w każdym momencie, jak również zarządzać nią. Możesz samodzielnie przekierować przesyłkę do najbliższego punktu DHL Parcell lub na inny adres np. sąsiada. Niezbędne informacje nt. przekierowania przesyłki otrzymasz na adres e-mail od firmy kurierskiej.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel