Odstąpienie od umowy - Zwroty - Reklamacje
Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia:
- za pomocą Systemu Zwrotu/Wymiany towarów po zalogowaniu się na swoje konto (Rekomendujemy - najszybszy czas realizacji i możliwość skorzystania z Darmowego lub Taniego zwrotu)
- pisemnie na adres: Laplander.pl ul. Akacjowa 18E 05-126 Kąty Węgierskie;
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@ddhammocks-sklep.pl;
Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Jeżeli otrzymali Państwo rzecz, to proszę odesłać ją nam wraz z dowodem zakupu na adres: Laplander.pl ul. Akacjowa 18E 05-126 Kąty Węgierskie, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Zwrócone rzeczy muszą być w stanie nie zmienionym i kompletnym oraz w oryginalnym i nienaruszonym opakowaniu. Odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy wraz z dowodem zakupu.
W SKRÓCIE
- Przejdź do systemu Zwrotu/Wymiany towaru
- Wyślij do nas zakupiony towar wraz z dowodem zakupu.
- Zwracamy cenę zakupionego towaru oraz koszt przesyłki poniesione przy jego zakupie w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwracanego towaru.
INFORMACJE DOTYCZĄCE OŚWIADCZENIA O SKORZYSTANIU Z RĘKOJMI PRZEZ KONSUMENTA (REKLAMACJE)
Poniżej znajdą Państwo szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas produktu oraz Państwa uprawnienia związane z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi.
Proszę pamiętać, że jeżeli na dany produkt została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Państwa uprawnień. Wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Państwa uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady produktu z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego.
Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna produktu zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania kupującemu.
Reklamację mogą Państwo złożyć:
- za pomocą Systemu Reklamacji po zalogowaniu się na swoje konto (Rekomendujemy - najszybszy czas realizacji)
- pisemnie na adres: Laplander.pl ul. Akacjowa 18E 05-126 Kąty Węgierskie
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@ddhammocks-sklep.pl
W opisie reklamacji należy podać:
- informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
- żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży;
- swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie Państwa reklamacji.
Składając reklamację mogą Państwo skorzystać z naszego przykładowego formularza reklamacyjnego, jednak nie jest to obowiązkowe. W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do Państwa oświadczenia lub żądania.
Wadliwą rzecz muszą Państwo dostarczyć:
- na adres: Laplander.pl ul. Akacjowa 18E, 05-126 Kąty Węgierskie;
W skrócie:
- Przejdź do Sytemu Reklamacji
- Wadliwy produkt wraz z dowodem zakupu prześlij na nasz adres.
- Odpowiedź na reklamację wysyłamy w ciągu 14 dni od otrzymania.
Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.